Klantcommunicatie

Creëer waardevolle contactmomenten en laat zien dat je proactief meedenkt en inspeelt op de ontwikkelingen in de branche.

Het is dé uitdaging om jouw boodschap eruit te laten springen, om op te vallen en dusdanig boeiend, relevant of urgent te zijn, dat de ontvanger jouw boodschap ook echt tot zich neemt.

Irma Tieben

Klantcommunicatie

Klantcommunicatie staat voor steeds grotere uitdagingen. Uitdagingen die wij samen met onze cliënten aangaan en waar we slimme oplossingen voor aanbieden. Fiscount helpt MKB-kantoren effectief en ontspannen te communiceren met hun cliënten.

Waarom een waardevol contactmoment?

Merkwaardig genoeg investeren weinig organisaties in klantcommunicatie. Tal van onderzoeken tonen aan dat organisaties die onvolledig of te traag reageren, irritatie oproepen bij hun cliënten. Met onze eindklantproducten zorgen wij ervoor dat je proactief meedenkt en inspeelt op de ontwikkelingen in de branche. Hierdoor blijf je in contact en draag je bij aan de ontwikkeling van jouw cliënten. Bijvoorbeeld met actuele cliëntenbrieven, kwartaal nieuwsbrieven en actiepunten aan het begin en het einde van het jaar.

Meer weten over onze Klantcommunicatie? Neem dan contact op met:

Suzan Lommers

Suzan Lommers
relatiebeheerder

06 - 825 08 392
s.lommers@fiscount.nl
Paul Böhmer

Paul Böhmer
relatiebeheerder

06 - 317 91 012
p.bohmer@fiscount.nl