Klantcommunicatie

 

Klantcommunicatie staat voor steeds grotere uitdagingen. Uitdagingen die wij samen met onze cliënten aangaan en waar we slimme oplossingen voor aanbieden. Fiscount helpt MKB-kantoren effectief en ontspannen te communiceren met hun cliënten. 

 

Waarom een waardevol contactmoment?

Merkwaardig genoeg investeren weinig organisaties in klantcommunicatie. Tal van onderzoeken tonen aan dat organisaties die onvolledig of te traag reageren, irritatie oproepen bij hun cliënten. Met onze eindklantproducten zorgen wij ervoor dat je proactief meedenkt en inspeelt op de ontwikkelingen in de branche. Hierdoor blijf je in contact en draag je bij aan de ontwikkeling van jouw cliënten. Bijvoorbeeld met actuele cliëntenbrieven, kwartaal nieuwsbrieven en actiepunten aan het begin en het einde van het jaar.

 

Onze afzonderlijke Contactmomenten chronologisch op een rij!

FiscContactmomenten abonnement

Met een FiscContactmomenten abonnement ben je continu verzekerd van de belangrijkste informatie die jouw cliënten van je verwachten.

LEES MEER

Cliëntenlezingen

Een lezing voor bestaande en potentiële cliënten en relaties. Fiscount heeft ervaring in het geven van informatieve en onderhoudende lezingen.

LEES MEER

FiscContact

Ondersteun jouw cliënten met de praktische fiscale en juridische informatie uit jouw eigen digitale cliëntenbrief.

LEES MEER

FiscKwartaal(tje)

Het FiscKwartaal(tje) is een digitale nieuwsbrief met handige tips en actiepunten voor jouw cliënt, in begrijpelijke taal, kort en bondig geschreven. ​

LEES MEER

FiscKoffer(tje)

Ook in 2018 zorgen we er voor dat jij jouw cliënten na Prinsjesdag zo snel mogelijk kort en bondig kunt informeren over de Belastingplannen en andere nieuwe wetgeving. 

LEES MEER

Actiepunten eind 2018

Met de ‘Actiepunten eind 2018’ informeer je jouw cliënten over regelingen die eind 2018 aflopen of je adviseert ze om acties nog even uit te stellen, omdat in 2019 nieuwe regels gelden. ​

LEES MEER

Startpunt 2019

Begin januari heeft de Eerste Kamer over de Belastingplannen 2019 gestemd en kan de balans worden opgemaakt. Je kunt jouw cliënten dan met een gerust hart hierover informeren. 

LEES MEER