Klantcommunicatie

Het is dé uitdaging om jouw boodschap eruit te laten springen, om op te vallen en dusdanig boeiend, relevant of urgent te zijn, dat de ontvanger jouw boodschap ook echt tot zich neemt.

Irma Tieben

Klantcommunicatie

Klantcommunicatie staat voor steeds grotere uitdagingen. Uitdagingen die wij samen met jou aangaan en waar we slimme oplossingen voor aanbieden.

Waarom een waardevol contactmoment?

Merkwaardig genoeg investeren weinig organisaties in klantcommunicatie. Tal van onderzoeken tonen aan dat organisaties die onvolledig of te traag reageren, irritatie oproepen bij hun klanten. Met onze eindklantproducten zorgen wij ervoor dat je proactief meedenkt en inspeelt op de de laatste ontwikkelingen die voor je klanten van belang zijn. Hierdoor blijf je in contact en draag je bij aan de ontwikkeling van je klanten. Bijvoorbeeld met actuele cliëntenbrieven, kwartaal nieuwsbrieven en actiepunten aan het begin en het einde van het jaar.

Meer weten over onze Klantcommunicatie? Neem dan contact op met:

Suzan Lommers

Suzan Lommers
relatiebeheerder

06 - 825 08 392
s.lommers@fiscount.nl
Paul Böhmer

Paul Böhmer
relatiebeheerder

06 - 317 91 012
p.bohmer@fiscount.nl