FiscContactmomenten abonnement

Een waardevol contactmoment

Merkwaardig genoeg investeren weinig organisaties in klantcommunicatie. Tal van onderzoeken tonen aan dat organisaties die onvolledig of te traag reageren, irritatie oproepen bij hun klanten. Met onze eindklantproducten zorgen wij ervoor dat je proactief meedenkt en inspeelt op de ontwikkelingen in de branche. Hierdoor blijf je in contact en draag je bij aan de ontwikkeling van je klanten. Bijvoorbeeld met actuele cliëntenbrieven, kwartaal nieuwsbrieven en actiepunten aan het begin en het einde van het jaar.

Abonnement

Met het FiscContactmomenten abonnement zorg je er continu voor dat je klanten op de hoogte blijven van actuele informatie en ontwikkelingen, waardoor zij risico’s tijdig kunnen vermijden of een voordeel kunnen behalen. En het mooie is dat de FiscContactmomenten ook jouw gemak dienen, want je krijgt deze producten automatisch in je mailbox, zodra er een product verschijnt. Je bent proactief, zonder extra inspanning.

Meest gekozen

Losse uitgaven klantcommunicatie

0,-/ p.m.

FiscContactmomenten abonnement

530,-*/ p.j.
* inclusief 25% korting bij standaard lidmaatschap, niet leden betalen 706,67

Klantcommunicatie

FiscKwartaal(tje)

Het FiscKwartaal(tje) is een digitale nieuwsbrief in twee varianten met handige tips en actiepunten voor je klanten, dat 4x per jaar verschijnt.

253,33 per uitgave
  • Inbegrepen
  • (optioneel) eigen logo
253,33 per uitgave
  • Inbegrepen
253,33 per uitgave
  • Inbegrepen
43,88 per maand
  • Inbegrepen
253,33 per uitgave
  • Inbegrepen
  • (optioneel) eigen logo
253,33 per uitgave
  • Inbegrepen
  • (optioneel) eigen logo
Bekijk losse uitgaven Abonnement bestellen

Meer weten over een FiscContactmomenten abonnement? Neem dan contact op met:

Paul Bohmer portret

Paul Böhmer
accountmanager • relatiebeheerder

038 456 1907
p.bohmer@fiscount.nl