Cursus: Webinar: ‘Klantcontact in tijden van corona: digitaliseren biedt uitkomst’
-
PE-bestedingsuren1
-
NIRPA0
-
NOAB1
-
RB Algemeen0
-
RB Fiscaal1
niet leden betalen 84,-
Inhoud
Waar het voor 12 maart 2020 heel normaal was dat klanten hun administratie brachten of een handtekening kwamen zetten op kantoor, is dat door de Covid-19 maatregelen inmiddels heel anders.
Echter, voor de dienstverlening van kantoren is het essentieel dat deze processen wel door blijven gaan. Dat vraagt dus om andere werkwijzen en aangepaste omgangsvormen met jouw klanten.
Hoe digitalisering hierbij uitkomst biedt, leggen we tijdens dit webinar uit aan de hand van twee klantprocessen:
- Digitaal aanleveren administratie
- Digitaal ondertekenen
We behandelen hierbij de volgende onderwerpen:
- Hoe pak je dit aan?
- Wat betekent dit voor het kantoor en de klant?
- Welke oplossingen zijn er?
- Waar moet je op letten bij het kiezen van een oplossing?
- Vraag en antwoord
Trainer(s)
De cursus 'Webinar: ‘Klantcontact in tijden van corona: digitaliseren biedt uitkomst’' wordt gegeven door (één van de volgende trainers):
Datums
Onderstaand vermelden we de eventuele andere sessies op dezelfde locaties zodat je desgewenst ook daarvoor gelijk kunt aanmelden.
Staan er geen andere sessies, of wil je nu maar voor één sessie aanmelden, klik kan op volgende.