Startpunt

Informeer jouw cliënten over de laatste wijzigingen die per 1 januari zijn ingegaan

Begin januari is alles duidelijk. De Eerste Kamer heeft over de Belastingplannen  gestemd, zodat de balans kan worden opgemaakt.

Je kunt jouw cliënten nu met een gerust hart hierover informeren. Startpunt is een digitale nieuwjaarsbrief met daarin de wijzigingen die per 1 januari zijn ingegaan en de actiepunten die aan het begin van het jaar nodig zijn. Je krijgt het Startpunt als geheel, maar ook in de deelproducten ‘Ondernemers’, ‘Dga’s’, ‘Werkgevers en werknemers’ en ‘Elke belastingbetaler’. Je kunt zo je cliënten meer gericht  informeren.

FiscContactmomenten abonnement

Met het FiscContactmomenten abonnement zorg je er continu voor dat jouw cliënten op de hoogte blijven van actuele informatie en ontwikkelingen, waardoor zij risico’s tijdig kunnen vermijden of een voordeel kunnen behalen. En het mooie is dat de FiscContactmomenten ook jouw gemak dienen, want je krijgt deze producten automatisch in jouw mail, zodra er een product verschijnt. Je bent proactief, zonder extra inspanning.

Het FiscContactmomenten abonnement

Startpunt onderdeel van het FiscContactmomenten abonnement

Het Startpunt maakt ook onderdeel uit van het FiscContactmomenten abonnement. In dat geval hoef je geen actie te ondernemen. Je ontvangt het Startpunt dan automatisch in je mailbox. Hierdoor ben je verzekerd van maximaal gemak.

Je kunt het Startpunt ook ‘los’ bestellen. De prijs voor het Startpunt bedraagt € 132 exclusief btw. Kantoren die zijn aangesloten bij Fiscount ontvangen 25% korting.

Bestellen Startpunt

Meer weten over het Startpunt? Neem dan contact op met:

Suzan Lommers

Suzan Lommers
relatiebeheerder

06 - 825 08 392
s.lommers@fiscount.nl
Paul Böhmer

Paul Böhmer
relatiebeheerder

06 - 317 91 012
p.bohmer@fiscount.nl