Mijn Kantoorapp

Hét platform voor accountants-, administratie en belastingadvieskantoren

Dit is Mijn Kantoorapp

Accountant en klant werken online samen. Werkprocessen voor standaard producten zijn geautomatiseerd. Bestanden en data uit jouw dossier(s) en applicaties komen samen in de werkprocessen met jouw klant. Informatie uitvragen, accorderen, adviseren en chatten doe je veilig en eenvoudig via apps. Dat is: Mijn Kantoorapp.

Werk samen met je klanten vanuit één platform via apps

Met Mijn Kantoorapp haal je een krachtige eigen kantoorapp in huis, waarbij functionaliteiten in de vorm van apps worden aangeboden aan jouw medewerkers en klanten. Accountants kunnen via de apps hun werkprocessen samenstel, fiscaal, onboarding en advies organiseren en klanten betrekken in de werkprocessen ten behoeve van de uitvraag van informatie, chat en accordering. De applicatie is mobile first ingericht, maar bevat ook een krachtige desktop webversie. Je kunt de applicatie dus altijd overzichtelijk gebruiken op een laptop of een desktop.

Eigen huisstijl
Een groot voordeel van Mijn Kantoorapp is dat je er de huisstijl van je eigen kantoor aan kunt geven. Hierdoor kan het onderdeel zijn van je marketingstrategie, waarin je jouw klanten het gevoel geeft dat je ze hun eigen kantoorapp biedt. Jouw klanten downloaden de standaard-app en na het inloggen transformeert de app in de huisstijl, zoals jij die hebt ingesteld in de vorm van jouw logo, achtergrond en in jouw app-icoonkleuren.

Maak het jouw klant makkelijker!

Geen communicatie meer via de post óf e-mail. Je kunt jouw klant eenvoudig stukken online laten accorderen, advies geven en overzicht geven in de financiën en dossiers. Met de apps van Mijn Kantoorapp hebben jij en je klant alles overzichtelijk in één platvorm.

Hiermee heeft jouw klant:
• Altijd toegang tot de dossiers van zijn bedrijf;
• Makkelijk in- en overzicht van de voortgang en status van de accountancydiensten;
• Snel en gemakkelijk contact met de juiste expert binnen het accountantskantoor;
• De mogelijkheid om eenvoudig aangiften, jaarwerk en opdrachten te accorderen;
• Een veilige manier om te communiceren met betrekking tot privacy en bedrijfsgevoelige informatie.

Exclusieve implementatiepartner
Fiscount ICT-Service is blij met onze positie van exclusieve implementatiepartner voor het Mijn Kantoorapp-platform. Het is een belangrijke basis voor onze ICT-dienstverlening en het kunnen realiseren van onze visie. Integratie en communicatie zijn sleutelbegrippen voor onze opdrachtgevers om hun concurrentiepositie te versterken in een snel veranderende en door ICT gedomineerde markt. We kunnen met het Mijn Kantoorapp-platform meer het verschil maken. Gecombineerd met onze diensten op het gebied van o.a. verandermanagement, softwarekeuze, digitalisering en integratie van applicaties ontstaat een krachtige mix om accountants- administratie- en belastingadvieskantoren de juiste basis voor een toekomstbestendige bedrijfsvoering te bieden.

Meer informatie over Mijn Kantoorapp

Contact

Mark 1

Mark ter Steege
IT-adviseur | relatiebeheerder Fiscount ICT-Service

06 - 422 48 742
m.tersteege@fiscountict.nl