Mijn Kantoor

Zij verwachten steeds meer van bedrijven en dienstverleners dat informatie altijd voorhanden is. Hierin zijn jouw klanten geen uitzondering. Wil je als accountants- of administratiekantoor hierin niet achterblijven, dan is het tijd om stappen te ondernemen.

Om klanten goed te bedienen is het van belang om één centraal communicatiekanaal ter vervanging van mail/whatsapp/post e.d. te bieden. Dit uiteraard volledig AVG-proof. Een platform waarin relevante informatie altijd en overal beschikbaar is voor klant en medewerker. Uiteraard beschikbaar in de Cloud, zodat het schaalbaar, gebruiksvriendelijk en eenvoudig is.

Daarnaast wil je CRM-data maar op één plek aanpassen of invoeren, waarna dit automatisch synchroniseert met gekoppelde applicaties. Andere integraties zorgen ervoor dat data uit vak-applicaties beschikbaar worden in het platform voor meer inzicht en het optimaliseren en automatiseren van werkprocessen. Dit resulteert in een optimale samenwerking tussen klanten, collega’s én derden.

Fiscount ICT-Service realiseert deze optimale werkomgeving met Mijn Kantoor. Software voor de ultieme klantervaring. Wij zien Mijn Kantoor als zeer goede oplossing voor veel kantoren. Het werkt als veelzijdig en flexibel hart van een innovatie en toekomstbestendig A-kantoor, waar de operationele en CRM-applicaties samenkomen en waar vandaan de communicatie met de cliënt verloopt. Mijn Kantoor is dan ook de kern van de dienstverlening van Fiscount ICT-Service en voorziet precies in datgene wat jouw kantoor nodig heeft om hét innovatieve en toekomstbestendige A-kantoor te worden en te blijven.

Demo

Vraag hier een Demo aan!

Contact

Mark 1

Mark ter Steege
IT-adviseur | relatiebeheerder Fiscount ICT-Service

06 - 422 48 742
m.tersteege@fiscountict.nl