Fiscount-ICT-straat

De Fiscount-ICT-straat automatiseert jouw bedrijfsprocessen en regelt alles waaraan jij je kostbare tijd liever niet besteedt, alles wat jou afleidt.

Uniek platform

Het is een uniek platform dat veel onlinepakketten voor de accountancybranche aan elkaar koppelt. Jouw medewerkers en cliënten werken samen op het platform, terwijl bestaande systemen zo veel mogelijk doorrenderen. Vanuit één kantooromgeving benader je al jouw accountancyapplicaties die zijn geïntegreerd en gekoppeld. Zit jouw pakket er onverhoopt niet tussen omdat het bijvoorbeeld geen onlinepakket is, dan kunnen wij jouw administratie – inclusief sub-administratie – converteren naar een van de online pakketten.

Mijn Kantoorapp

De afgelopen jaren voerde software de boventoon waarmee we efficiënter kunnen werken. Inmiddels weten we dat we alleen daarmee er niet komen. Onze cliënten verwachten meer. En dat meer heeft alles te maken met communicatie en integratie van klantrelevante informatie. Wat kunnen we leren van het succes van Whatsapp, Facebook en Instagram? Waarom zijn die media zo verslavend? En hoe kunnen we onze cliënten boeien door het centraal stellen van een chat medium gekoppeld aan ons dossier, onze werkprocessen en onze accountancy applicaties.

Mijn Kantoorapp slaat de brug tussen operational excellence en customer intimacy door op een persoonlijke manier, relevante communicatie digitaal te organiseren. Adviezen en tips geven, informatie en bestanden uitvragen, werkprocessen standaardiseren, e-signen, aangiften en jaarrekeningen accorderen op basis van een integratie en communicatieplatform met chat als basis. Wil jij een veilig en aansprekend medium inzetten voor je klantcommunicatie en informatie en bestanden uit je applicaties eenvoudig ontsluiten voor je cliënt?

Met Mijn Kantoorapp haal je een krachtige eigen kantoorapp in huis waarbij functionaliteit in de vorm van apps wordt aangeboden aan je medewerkers en je cliënten. Door middel van de apps kunnen accountants hun werkprocessen samenstel, fiscaal, onboarding en advies organiseren en cliënten betrekken in de werkprocessen ten behoeve van informatie uitvraag, chat en accordering. De applicatie is mobile first ingericht maar bevat tevens een krachtige desktop webversie voor overzichtelijk gebruik vanaf laptop of desktop.

Maak het je cliënt makkelijker!

Geen communicatie meer via de post óf e-mail. Je kunt jouw cliënt eenvoudig stukken online laten accorderen, advies geven en overzicht geven in de financiën en dossiers. Met de apps van Mijn Kantoorapp hebben jij en je cliënt alles overzichtelijk in één platform.

Accountant en cliënt werken samen vanuit één platform

Hiermee heeft je cliënt:

  • Altijd toegang tot het dossier van zijn bedrijf
  • Makkelijk inzicht en overzicht in de voortgang en status van de accountancy diensten
  • Snel en makkelijk contact met de juiste expert binnen het accountantskantoor
  • De mogelijkheid om eenvoudig aangiften, jaarwerk en opdrachten te accorderen
  • Een veilige manier om te communiceren met betrekking tot privacy en bedrijfsgevoelige informatie

Download de brochure voor meer informatie:

Meer weten over de ICT-straat of Mijn Kantoorapp? Neem dan contact op met:

Suzan Lommers

Suzan Lommers
relatiebeheerder

06 - 825 08 392
s.lommers@fiscount.nl
Paul Böhmer

Paul Böhmer
relatiebeheerder

06 - 317 91 012
p.bohmer@fiscount.nl