Cursus: Workshop: Contentmarketing
-
PE-bestedingsuren3
-
NIRPA0
-
NOAB3
-
RB Algemeen3
-
RB Fiscaal0
niet leden betalen 336,-
Inhoud
Hoe lukt het seriemakers wél om mensen lange tijd naar hun content te laten kijken? En waarom hebben we in marketing de grootste moeite om continu publiek te vinden voor ons verhaal? Tijdens deze workshop krijg je een verfrissende kijk op marketing in de eenentwintigste eeuw.
Hoe bouw je een merk in een tijd waarin de hoeveelheid informatie groter is dan ooit en waarin de media zo versnipperd zijn, dat je je publiek amper nog kunt bereiken? We nemen je mee naar dé plek waar content het product is en waar men wéét hoe je een publiek bouwt en behoudt: Hollywood.
Vertel je verhaal als een steengoede televisieserie en maak van elke uiting een aflevering voor je publiek. Je leert hoe je ervoor kunt zorgen dat mensen jouw verhalen wél willen consumeren, als loyale en betrokken lezers, kijkers of luisteraars. Daarvoor presenteren we een praktisch scenario dat je kunt volgen voor de ontwikkeling van je eigen merk of organisatie. Een leidraad waarmee je bouwt aan je merk, onderbouwd met voorbeelden en theorieën uit Hollywood.
Doel
Na deze workshop ben je beter in staat om potentiële klanten te bereiken, te interesseren en te behouden.
Doelgroep
Iedere organisatie die zichzelf beter wil profileren, klanten wil werven en behouden.
Trainer(s)
De cursus 'Workshop: Contentmarketing' wordt gegeven door (één van de volgende trainers):
Datums
Onderstaand vermelden we de eventuele andere sessies op dezelfde locaties zodat je desgewenst ook daarvoor gelijk kunt aanmelden.
Staan er geen andere sessies, of wil je nu maar voor één sessie aanmelden, klik kan op volgende.